МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І
НАУКИ УКРАЇНИ
КОМУНАЛЬНИЙ
ЗАКЛАД
«БОРІВСЬКА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ
РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ»
24123 вул.
Соборна 63. с. Борівка, Чернівецького-ну, Вінницької обл., тел 34– 3 – 28, код – 26243183
СХВАЛЕНО
ЗАТВЕРДЖУЮ
Рішенням педагогічної ради
школи Директор
закладу
Протокол № 1
від 29.08.2019 р. загальної
середньої освіти
Голова педагогічної ради
____________О.В. Попов
____________О.В. Попов
Освітня програма
КЗ «Борівська
загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Чернівецької районної ради Вінницької
області»
на 2019/2020 навчальний
рік
Зміст
Розділ 1. Призначення школи та засіб його
реалізації.
Розділ 2. Опис "моделі" випускника
школи
Розділ 3. Цілі та задачі освітнього процесу
школи
Розділ 4. Навчальний план та його обґрунтування
Розділ 5. Перелік навчальних програм
Розділ 6. Система внутрішньошкільного контролю
Розділ 1.
Призначення школи та засіб його реалізації
Духовна сила нації – творчий потенціал народу,
глибоке усвідомлення надбання українців минулих років. Найважливіше завдання
сучасної школи - розвивати творчі здібності учнів, допомагати їм реалізовувати
свої таланти. Всебічний і гармонійний розвиток особистості передбачає єдність
її освіченості, вихованості, загального розвитку. Виходячи з завдань сучасної
школи, процес навчання в КЗ «Борівська ЗОШ І-ІІ ступенів» покликаний
забезпечувати три функції – освітню, виховну, розвиваючу.
Навчання має комплексний вплив на особистість,
незважаючи на те, що освітня функція найбільш специфічна для даного процесу.
Сама освіта передбачає формування не лише знань і умінь, але й певних якостей,
світогляду, ідейності, моральності особистості та ін. Умовне виділення освітньої,
виховної і розвиваючої функції є корисним у практичній діяльності вчителя,
особливо при плануванні завдань навчання.
Освітня функція передбачає, в першу чергу,
засвоєння наукових знань, формування спеціальних і загально-навчальних умінь і
навичок. Наукові знання передбачають факти, поняття, закони,
закономірності, теорії, узагальнену картину світу. У відповідності з освітньою
функцією вони повинні стати надбанням особистості, ввійти в структуру її
досвіду. Найповніша реалізація цієї функції повинна забезпечити повноту,
систематичність і усвідомленість знань, їх міцність і дієвість. Це вимагає
такої організації процесу навчання, щоб із змісту навчального предмета, що
відображає відповідну галузь наукового знання, не випадали елементи, які є
важливими для розуміння основних ідей і суттєвих причинно-наслідкових зв'язків,
щоб у загальній системі знань не утворювалося пустот. Знання повинні бути
належним чином впорядковані, набуваючи все більшої стрункості й логічної
впорядкованості, щоб нові знання випливали з раніше засвоєних і прокладали шлях
до наступних знань.
Конкретним результатом реалізації освітньої функції
є дієвість знань, що виражається в свідомому оперуванні ними, у здатності
мобілізувати попередні знання для отримання нових, а також сформованість найважливіших
як спеціальних, так і загально-навчальних умінь і навичок.
Спеціальні уміння і навички — це специфічні для
певного навчального предмета і галузі науки практичні уміння й навички.
Наприклад, з фізики і хімії - це розв'язування задач, проведення лабораторних
дослідів, показ демонстрацій, здійснення дослідницьких робіт. З географії –
робота з картою, географічні вимірювання, орієнтування за допомогою компасу та
інших приладів. З математики — розв'язування задач, робота з обчислювальними
машинами різних типів, з логарифмічною лінійкою, з моделями та ін. З ботаніки і
біології - робота з гербаріями, муляжами, колекціями, препаратами,
мікроскопами.
Крім спеціальних умінь і навичок у процесі навчання
учні оволодівають загально-навчальними уміннями і навичками, які мають
відношення до всіх предметів, наприклад, навичками роботи з книгами,
довідниками, читання й письма, бібліографічним апаратом, раціональної
організації домашньої праці, дотримання режиму дня тощо.
Процес навчання поряд з освітньою реалізує й виховну
функцію, формуючи в учнів світогляд, моральні, трудові, естетичні, етичні
уявлення, погляди, переконання, способи відповідної поведінки і діяльності в
суспільстві, систему ідеалів, відношень, потреб, фізичну культуру, тобто
сукупність якостей особистості. Об'єктивно навчання не може не виховувати
певних поглядів, переконань, відношень, якостей особистості. Формування
особистості взагалі неможливо без засвоєння системи моральних та інших понять,
норм і вимог.
Між освітою і вихованням існує не однобічний
зв'язок: від навчання до виховання. Процес виховання при правильній організації
негайно виявляє благодатний вплив на навчання, оскільки виховання
дисциплінованості, організованості, суспільної активності та інших якостей
створює передумови для більш активного й успішного навчання. Власне, без
належної вихованості учнів ефективний процес навчання неможливий.
Таким чином, головне завдання педагогічного
колективу КЗ «Борівська ЗОШ I-II ступенів» – в повній мірі реалізувати та
гармонійно поєднати реалізацію всіх аспектів у навчанні:
· системою уроків, які
передбачають завдання освіти, виховання і розвитку учнів;
· змістом діяльності
учителя і учнів, який забезпечував би реалізацію всіх трьох видів завдань;
· різноманітністю методів,
форм і засобів навчання;
· в процесі контролю і
самоконтролю навчання і при аналізі його результатів, причому одночасно
оцінюється якість реалізації всіх функцій, а не однієї з них.
Сукупність цих вимог при побудові процесу навчання
підносить його на якісно новий рівень, при якому комплексно реалізуються
завдання, що стоять перед школою.
Розділ 2
Опис "моделі" випускника школи
Випускник школи – це людина освічена, що
самостійно здобуває знання, готова до прийняття морально виправданих
рішень. Отже, сучасний випускник вміє усвідомлювати різноманіття життєвих
цінностей (свобода, співпраця, повага іншої особистості), особисту
самоцінність. Вміє здійснювати вибір: жити й працювати в різновіковому
колективі. Здатний планувати своє життя у відповідності з метою, приймати
рішення. Має життєвий досвід діяльності в групі: під керівництвом,
самостійно, в парі, з книгою, з документами, з приладами, з комп’ютером.
Основні характерологічні орієнтири особистості
випускника - вільна особистість. Особистість, що має високий рівень самосвідомості,
громадянськості та самодисципліни. Така, що поважає себе, усвідомлює свою
цінність та цінність іншої особистості, здатна нести відповідальність
перед собою та суспільством. Гуманна особистість – проявляє милосердя,
доброту, здатність до співпереживання, терпимість і доброзичливість. Готова
надати допомогу, прагне до миру й розуміє цінність людського життя.
Духовна особистість – має потребу до пізнання й самопізнання, рефлексії,
має потребу в красі й спілкуванні. Творча особистість – наділена розвинутими
здібностями, знаннями, вміннями, навичками, розвинутим інтелектом.
Практична особистість – знає основи комп’ютерної грамотності, професійної
підготовки, має естетичний смак, гарні манери, знає й поважає. Це людина, яка
є прихильником здорового способу життя.
Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у
Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель у рамках
кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування
ключових компетентносте учнів
школи:
1. Спілкування
державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Це вміння усно і
письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди
(через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних
засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і
культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення
ролі ефективного спілкування.
2. Спілкування
іноземними мовами. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою,
усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та
погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні
соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та
міжкультурного спілкування.
3. Математична
грамотність. Уміння застосовувати математичні (числові та геометричні)
методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність
до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі
моделі для вирішення проблем.
4. Компетентності
в природничих науках і технологіях. Наукове розуміння природи і
сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній
діяльності. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати,
формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати
результати.
5. Інформаційно-цифрова
компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування
інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки,
обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні.
Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення,
роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння
етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).
6. Уміння
навчатися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових
знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного
і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними
потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення,
вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання,
навчатися впродовж життя.
7. Соціальні
і громадянські компетентності. Усі форми поведінки, які потрібні для
ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі. Уміння
працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати
компромісів.
8. Підприємливість. Уміння
генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як
власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і
держави. Здатність до підприємницького ризику.
9. Загальнокультурна
грамотність. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні
мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою
мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної
ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття
культурного вираження інших.
10. Екологічна
грамотність і здорове життя. Уміння розумно та раціонально
користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі
навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання
дотримуватися здорового способу життя.
Наскрізні лінії
Наскрізні
лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентносте,
навчальних предметів та предметних циклів; вони враховуватимуться при
формуванні шкільного середовища.
Наскрізні
лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в
учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати
отримані знання у різних ситуаціях.
Мета наскрізних ліній –
«сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників,
зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня
й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.
1.
Для наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» –
це формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної
свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до
довкілля, усвідомлюючи важливість сталого розвитку для збереження довкілля й
розвитку суспільства.
2.
Метою вивчення наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» є
формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й
механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця
наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи,
роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці,
толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
3.
Завданням наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення
учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб
життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
4.
Вивчення наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова
грамотність» забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців
практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування,
запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських
ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.
Необхідною умовою формування компетентностей є
діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до
різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності,
а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише
показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості
перевіряти його на практиці й встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в
освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме:
змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх
використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень
їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального
матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набувають досвіду
застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.
Таким
чином, педагогічний колектив КЗ «Борівська
ЗОШ I-II ступенів» повинен виховувати випускника, який здатний
до самовизначення й самореалізації.
Розділ 3
Цілі та задачі освітнього процесу школи
Збереження здоров’я дітей належить до головних
завдань школи. Тому формування навичок здорового способу життя та безпечної
поведінки здійснюється не лише в рамках предметів "Фізична культура"
та "Основи здоров'я", а інтегрується у змісті всіх предметів
інваріантної складової освітніх програм.
Змістове наповнення предмета «Фізична культура» у
5-9 класах формується самостійно з варіативних модулів відповідно до
статево-вікових особливостей учнів, їх інтересів, матеріально-технічної бази
навчального закладу, кадрового забезпечення, регіональних та народних традицій.
Через варіативні модулі можуть реалізовуватись не лише окремі види спорту, а й
ритміка, пластика, фітнес тощо.
За рішенням педагогічної ради при оцінюванні учнів 3-4
класів дозволяється враховувати результати їх навчання з відповідних предметів
(музика, фізична культура та ін.) у позашкільних закладах.
Основними формами організації освітнього процесу є
різні типи уроку, екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести, які
вчитель організує у межах уроку або в позаурочний час. Вибір форм і методів
навчання в учнів вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови
роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів,
зазначених у навчальних програмах окремих предметів. формами організації
освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари,
конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки
(уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими),
інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, навчально-практичні
заняття, Оглядова конференція (для 8-9 класів). Форми організації освітнього
процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за
умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів
протягом навчального року.
Компетентності учнів такі як уміння вчитися,
ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб
життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу
засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних
ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток»,
«Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і
фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати
знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Наскрізні лінії є засобом
інтеграції ключових і загально предметних компетентностей, окремих предметів та
предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного
середовища. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які
допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають
здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Розділ 4
Навчальний план та його обґрунтування
При формуванні навчального плану школи враховано
вимоги Закону України «Про освіту» від 5.09.2017р № 2145-VIII,
постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про
затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», постанови
Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження
Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», постанови
Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року № 24 «Про затвердження
Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», а також
типові освітні програми затверджені
наказами МОН від 20.04.2018 № 405, від 20.04.2018 № 406, від 20.04.2018 № 407.
Навчальний план школи на 2019/2020 н.р.
складений відповідно:
· для 1-2 класів – за Типовою освітньою програмою для
закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), затвердженою наказом МОН від 21.03.2018 № 268 (Додаток 1);
· для 3 - 4 класів – за
Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня,
затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 407 (Додаток 2);
· для 5 - 9 класів – за
Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня
(базова середня освіта), затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 405 (Додаток
3);
Обсяг навчального навантаження для учнів 1-9-х
класів закладів загальної середньої освіти складає:
для 1 класу – 770 годин/навчальний рік,
для 2-х класу – 840 годин/навчальний рік,
для 3-х класу – 910 годин/навчальний рік,
для 4-х класу – 910 годин/навчальний рік,
для 5-х класу – 1050 годин/навчальний рік,
для 6-х класу – 1155 годин/навчальний рік,
для 7-х класу – 1172,5 годин/навчальний рік,
для 8-х класу – 1207,5 годин/навчальний рік,
для 9-х класу – 1260 годин/навчальний рік.
При визначенні гранично допустимого навантаження
учнів ураховані санітарно-гігієнічні норми та нормативну тривалість уроків у
1-класі – 30 хв., 2-4 класах – 40 хвилин, 5-9 класах – 45 хвилин.
Навчальні плани включають інваріантну складову,
сформовану на державному рівні.
Пояснювальна записка
КЗ
«Борівська загальноосвітня школа І-ІІ
ступенів Чернівецької районної ради Вінницької області». Форма власності
комунальна.
Згідно
Закону України “Про загальну середню освіту” в 2019/2020 навчальному році КЗ «Борівська
загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» працюватиме за:
·
Навчальним
планом початкової школи з українською мовою навчання (1- 2 класи)
·
Навчальним
планом початкової школи з українською мовою навчання (3-4 класи),
·
Навчальним
планом закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання і
вивченням мови корінного народу, національної меншини (5-9 класи)
Мережа класів та учнів
№п/п
|
класи
|
К-сть учнів
|
В тому числі
|
|
дівчаток
|
хлопчиків
|
|||
1.
|
1
|
15
|
4
|
11
|
|
2
|
22
|
10
|
12
|
3.
|
3
|
17
|
6
|
11
|
4.
|
4
|
8
|
4
|
4
|
5.
|
1-4
|
62
|
23
|
38
|
6.
|
5
|
14
|
11
|
3
|
7.
|
6
|
14
|
8
|
6
|
8.
|
7
|
15
|
6
|
9
|
9.
|
8
|
11
|
9
|
2
|
10.
|
9
|
5
|
2
|
3
|
11.
|
5-9
|
59
|
36
|
23
|
12.
|
1-9
|
121
|
60
|
61
|
Структура 2019/2020
навчального року
1.Початок та закінчення навчального року.
Відповідно до статті 16 Закону
України «Про загальну середню освіту» 2019/2020 навчальний рік розпочнеться 1
вересня 2019 року і закінчиться не пізніше 1 липня 2020 року. Свято – День знань – провести 1 вересня.
2.Поділ на семестри.
Навчальні заняття для учнів 1-9
класів організовуються за семестровою системою:
І семестр – з 01 вересня по 27
грудня 2019 року,
ІІ семестр – з 13 січня по 30 травня
2020 року.
3.Проведення канікул.
Впродовж навчального року для учнів
1-9 класів проводяться канікули:
- осінні - з 28 жовтня по 01 листопада
2019 року;
- зимові - з 30 грудня 2019 року по
10 січня 2020 року;
- весняні - з 23 по 27 березня 2020
року.
Навчальні екскурсії та навчальна
практика проводяться згідно додатку до листа МОН України від 06.02.08 №1/9-61
«Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час
проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх
навчальних закладів».
Особливості організації
освітнього процесу та застосовування в ньому педагогічних технологій
Початкова школа
Навчальні
плани школи І ступеня складені на основі:
- 1-2 класи за Типовою освітньою
програмою для закладів загальної середньої освіти (1-4 класи), розробленою під
керівництвом Р.Б.Шияна – Нова українська школа, затвердженою Колегією
Міністерства освіти і науки України 23.02.2018;
- 3-4 класи за Типовими освітніми
програмами закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженими наказом
Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 407, за п’ятиденним
робочим тижнем.
Вивченні української
мови в 1 класі:
- українська мова – 5 годин;
- українська мова в інтегрованому
курсі – 2 години,
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
– 5 годин.
Години
навчального предмета «Мистецтво» у 1
класі розподілено на предмети «Образотворче мистецтво» (1 год) та «Музичне мистецтво « (1 год).
Основна школа
За
рішенням педагогічної ради (протокол №1 від 29.08.2019 року) та на підставі
заяв батьків навчальні плани школи ІІ ступеня
складені на основі Типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти
ІІ ступеня, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від
20.04.2018 № 405 за п’ятиденним робочим тижнем (Навчальний план закладів загальної середньої освіти з
українською мовою навчання і вивченням мови корінного народу, національної
меншини. Таблиця 12 до Типової освітньої програми )
Навчальний план школи на 2019-2020
н.р.
Додаток 1
Навчальний план 1-2 класів на 2019-2020 н.р.
складений
відповідно до Типового навчального плану для початкової школи з навчанням
українською мовою (затверджено наказом
МОН від 21.03.2018 № 268)
Навчальні предмети
|
Кількість годин на тиждень у класах
|
|
1
|
2
|
|
Українська мова
|
5
|
5
|
Іноземна мова
|
2
|
3
|
Математика
|
3
|
3
|
Я досліджую світ*
|
7
|
8
|
Мистецтво**
|
2
|
2
|
Фізична культура ***
|
3
|
3
|
Усього
|
19+3
|
21+3
|
Додаткові години на вивчення предметів
інваріантної складової, курсів за вибором, проведення індивідуальних
консультацій та групових занять
|
-
|
-
|
Гранично допустиме тижневе навчальне
навантаження на учня
|
20
|
22
|
Сумарна кількість навчальних годин
інваріантної і варіативної складових, що фінансується з бюджету (без
урахування поділу класів на групи)
|
24
|
25
|
Директор школи
О.В. Попов
Додаток 2
Навчальний план 3-4 класів
на 2019-2020 н.р.
складений
відповідно до Типового навчального плану для початкової школи з навчанням
українською мовою (наказ
Міністерства освіти і науки
України від 20.04.2018
№407)
Освітні галузі
|
Навчальні предмети
|
Кількість годин на тиждень у класах
|
||||
|
|
3
|
4
|
|||
Мови і літератури
|
Українська мова
|
7
|
7
|
|||
(мовний і
літературний компоненти)
|
Англійська мова
|
2
|
2
|
|||
Математика
|
Математика
|
4
|
4
|
|||
Природознавство
|
Природознавство
|
2
|
2
|
|||
Суспільствознавство
|
Я у світі
|
1
|
1
|
|||
Мистецтво
|
Мистецтво/музичне мистецтво, образотворче мистецтво
|
1
|
1
|
|||
|
||||||
1
|
1
|
|||||
Технології
|
Трудове навчання
|
1
|
1
|
|||
Інформатика
|
1
|
1
|
||||
Здоров'я і фізична культура
|
Основи здоров'я
|
1
|
1
|
|||
Фізична культура
|
3
|
3
|
||||
Усього
|
|
21+3
|
21+3
|
|||
Додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курсів за
вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
|
-
|
-
|
||||
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня
|
23
|
23
|
||||
Директор школи
О.В.
Попов
Додаток 3
Навчальний план 5-9 класів на 2019-2020 н.р.
складений
відповідно до таблиці 12 до Типової
освітньої програми (Навчальний план закладів загальної
середньої освіти з українською мовою навчання і вивченням мови корінного народу, національної
меншини.)
Наказ Міністерства освіти і науки
України від 20.04.2018 №405
Освітні галузі
|
Предмети
|
Кількість годин на тиждень у класах
|
|||||
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
|||
Мови і літератури
|
Українська мова
|
3,5
|
3,5
|
2,5
|
2
|
2
|
|
Українська література
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
||
Іноземна мова
|
3
|
2
|
2
|
2
|
2
|
||
Мова корінного народу, національної меншини
(російська)
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
||
Зарубіжна література
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
||
Суспільство -знавство
|
Історія України
|
1
|
1
|
1
|
1,5
|
1,5
|
|
Всесвітня історія
|
-
|
1
|
1
|
1
|
1
|
||
Основи правознавства
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
||
Мистецтво*
|
Музичне мистецтво
|
1
|
1
|
1
|
-
|
-
|
|
Образотворче мистецтво
|
1
|
1
|
1
|
-
|
-
|
||
Мистецтво
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
||
Математика
|
Математика
|
4
|
4
|
-
|
-
|
-
|
|
Алгебра
|
-
|
-
|
2
|
2
|
2
|
||
Геометрія
|
-
|
-
|
2
|
2
|
2
|
||
Природо-знавство
|
Природознавство
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
Біологія
|
-
|
2
|
2
|
2
|
2
|
||
Географія
|
-
|
2
|
2
|
2
|
1,5
|
||
Фізика
|
-
|
-
|
2
|
2
|
3
|
||
Хімія
|
-
|
-
|
1,5
|
2
|
2
|
||
Технології
|
Трудове навчання
|
2
|
2
|
1
|
1
|
1
|
|
Інформатика
|
1
|
1
|
1
|
2
|
2
|
||
Здоров’я і фізична культура
|
Основи здоров’я
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
Фізична культура**
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
||
Разом
|
25,5+3
|
27,5+3
|
29+3
|
29,5+3
|
31+3
|
||
Гранично допустиме навчальне навантаження
|
28
|
31
|
32
|
33
|
33
|
Директор школи
О.В.
Попов
Розділ 5.
Перелік навчальних програм
І ступінь
1 клас
Предмет
|
Програма
|
Українська
мова
Математика
Англійська
мова
«Я
досліджую світ»
«Мистецтво»
|
Типова
освітня програма початкової освіти ( автор Р.Шиян)
Наказ
МОН України від 21.03.2018 № 268 “Про затвердження типових освітніх та
навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої
освіти”
|
2 клас
Предмет
|
Програма
|
Українська
мова
Математика
Англійська
мова
«Я
досліджую світ»
«Мистецтво»
|
Типова
освітня програма початкової освіти ( автор Р.Шиян)
Наказ
МОН України від 21.03.2018 № 268 “Про затвердження типових освітніх та
навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої
освіти”
|
3 клас
Предмет
|
Програма
|
Українська
мова
Літературне
читання
Математика
Природознавство
Я у
світі Інформатика
Трудове
навчання
Англійська
мова Образотворче мистецтво
Музичне
мистецтво
Фізична
культура Основи здоров’я
|
Навчальні программами для
учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОН України
від 12.09.2011 № 1050.Зміни до таких програм: «Українська мова»,
«Літературне читання», «Математика», «Природознавство», «Я у світі»,
«Інформатика», «Трудове навчання», «Іноземні мови для загальноосвітніх та
спеціалізованих навчальних закладів», «Образотворче мистецтво», «Музичне
мистецтво», «Фізична культура», «Основи здоров’я») Наказ Міністерства
освіти і науки України від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до
навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»
|
4 клас
Предмет
|
Програма
|
Українська
мова
Літературне
читання
Математика
Природознавство
Я у
світі
Інформатика
Трудове
навчання
Англійська
мова Образотворче мистецтво
Музичне
мистецтво
Фізична
культура Основи здоров’я
|
Навчальні
програмами для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Наказ МОН України від 12.09.2011 № 1050.Зміни до таких програм:
«Українська мова», «Літературне читання», «Математика», «Природознавство», «Я
у світі», «Інформатика», «Трудове навчання», «Іноземні мови для
загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів», «Образотворче
мистецтво», «Музичне мистецтво», «Фізична культура», «Основи
здоров’я») Наказ Міністерства освіти і науки України
від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х
класів загальноосвітніх навчальних закладів»
|
ІІ ступінь
5 клас
Предмет
|
Програма
|
Укр.
мова
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими
наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)
|
Укр.
література
|
Українська
література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з
українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами,
затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Математика
|
Математика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804)
|
Зарубіжна
література
|
Світова
література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. -
К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від
07.06.2017 № 804
|
Англійська
мова
|
Навчальні
програми з іноземних мов для
учнів 5-9 класів за Державним стандартом базової та повної загальної
середньої освіти, затвердженого постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №
1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ
ступеня (базова середня освіта), яка розроблена на виконання Закону України
«Про освіту» та затверджена наказом МОН України від 20.04.2018 № 408
|
Російська
мова
|
Російська
мова. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.: Видавничий
дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 № 804
|
Природознавство
|
Програма
з природознавства для загальноосвітніх навчальних закладів
5 клас
2017 рік (наказ МОН України від 07.06. 2017 №804)
|
Історія
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія.
5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804
|
Трудове
навчання
|
Навчальна
програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9
класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки
України від 07.06.2017№804
|
Основи
здоров’я
|
Навчальна
програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім
«Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80
|
Інформатика
|
Інформатика.
5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних
закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від
07.06.2017 р. № 804;
|
Фізична
культура
|
Фізична
культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних
закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки
України від 07 червня 2017 року № 804
|
Образотворче
мистецтво
|
Образотворче
мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і
науки України від 07.06.2017 р. № 804
|
Музичне
мистецтво
|
Музичне
мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних
закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки
України від 07.06.2017 р. № 804
|
6 клас
Предмет
|
Програма
|
Укр.
мова
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими
наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Укр.
література
|
Українська
література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з
українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами,
затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Математика
|
Математика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804)
|
Зарубіжна
література
|
Світова
література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. -
К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від
07.06.2017 № 804
|
Англійська
мова
|
Навчальні
програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і
спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К.,
2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН
від 07.06.2017 № 804
|
Російська
мова
|
Російська
мова. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від
07.06.2017 № 804
|
|
|
Біологія
|
Біологія.
Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена),
затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
|
Географія
|
Географія.
Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і
науки України від 07.06.2017 № 804
|
Історія
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія.
5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804
|
Трудове
навчання
|
Навчальна
програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9
класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки
України від 07.06.2017№804
|
Основи
здоров’я
|
Навчальна
програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім
«Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80
|
Інформатика
|
Інформатика.
5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних
закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від
07.06.2017 р. № 804;
|
Фізична
культура
|
Фізична
культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних
закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки
України від 07 червня 2017 року № 804
|
Образотворче
мистецтво
|
Образотворче
мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і
науки України від 07.06.2017 р. № 804
|
Музичне
мистецтво
|
Музичне
мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних
закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки
України від 07.06.2017 р. № 804
|
7 клас
Предмет
|
Програма
|
Укр.
мова
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими
наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Укр.
література
|
Українська
література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з
українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами,
затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Алгебра
|
Математика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804)
|
Геометрія
|
Математика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804)
|
Зарубіжна
література
|
Світова
література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. -
К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від
07.06.2017 № 804
|
Англійська
мова
|
Навчальні
програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і
спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К.,
2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН
від 07.06.2017 № 804
|
Російська
мова
|
Російська
мова. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від
07.06.2017 № 804
|
Біологія
|
Біологія.
Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена),
затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
|
Географія
|
Географія.
Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і
науки України від 07.06.2017 № 804
|
Хімія
|
Хімія.
7-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена),
затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Фізика
|
Фізика.
7-9 класи. Оновлена навчальна програма, затверджена наказом МОН України від
07.06.2017 р. № 804
|
Історія
України
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія.
5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804
|
Всесвітня
історія
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія.
5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804
|
Трудове
навчання
|
Навчальна
програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9
класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки
України від 07.06.2017№804
|
Основи
здоров’я
|
Навчальна
програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім
«Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80
|
Інформатика
|
Інформатика.
5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних
закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від
07.06.2017 р. № 804;
|
Фізична
культура
|
Фізична
культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних
закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки
України від 07 червня 2017 року № 804
|
Образотворче
мистецтво
|
Образотворче
мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і
науки України від 07.06.2017 р. № 804
|
Музичне
мистецтво
|
Музичне
мистецтво. 5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів . (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і
науки України від 07.06.2017 р. № 804
|
8 клас
Предмет
|
Програма
|
Укр.
мова
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими
наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Укр. література
|
Українська
література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з
українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами,
затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Алгебра
|
Математика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804)
|
Геометрія
|
Математика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804)
|
Зарубіжна
література
|
Світова
література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. -
К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від
07.06.2017 № 804
|
Англійська
мова
|
Навчальні
програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і
спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К.,
2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН
від 07.06.2017 № 804
|
Російська
мова
|
Російська
мова. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від
07.06.2017 № 804
|
Біологія
|
Біологія.
Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена),
затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
|
Географія
|
Географія.
Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і
науки України від 07.06.2017 № 804
|
Хімія
|
Хімія.
7-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена),
затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Фізика
|
Фізика.
7-9 класи. Оновлена навчальна програма, затверджена наказом МОН України від
07.06.2017 р. № 804
|
Історія
України
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія.
5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804
|
Всесвітня
історія
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія.
5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804
|
Трудове
навчання
|
Навчальна
програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9
класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки
України від 07.06.2017№804
|
Основи
здоров’я
|
Навчальна
програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім
«Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80
|
Інформатика
|
Інформатика.
5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних
закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від
07.06.2017 р. № 804;
|
Фізична
культура
|
Фізична
культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних
закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки
України від 07 червня 2017 року № 804
|
Мистецтво
|
Мистецтво.
5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
. (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від
07.06.2017 р. № 804
|
9 клас
Предмет
|
Програма
|
Укр.
мова
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами, затвердженими
наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Укр.
література
|
Українська
література: 5-9 класи Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з
українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013, (зі змінами,
затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Алгебра
|
Математика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804)
|
Геометрія
|
Математика.
Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(авт. Бурда М.І., Мальований Ю.І., (наказ Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804)
|
Зарубіжна
література
|
Світова
література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. -
К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від
07.06.2017 № 804
|
Англійська
мова
|
Навчальні
програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і
спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К.,
2017 р. Наказ МОН від 29.05.2015 № 585 зі змінами, затвердженими наказом МОН
від 07.06.2017 № 804
|
Російська
мова
|
Російська
мова. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - К.:
Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від
07.06.2017 № 804
|
Біологія
|
Біологія.
Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена),
затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
|
Географія
|
Географія.
Навчальна програма для 6-9 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і
науки України від 07.06.2017 № 804
|
Хімія
|
Хімія.
7-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена),
затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804
|
Фізика
|
Фізика.
7-9 класи. Оновлена навчальна програма, затверджена наказом МОН України від
07.06.2017 р. № 804
|
Історія
України
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія.
5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 №804
|
Всесвітня
історія
|
Програма
для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія.
5-9 клас», 2017, наказ МОНУ від 07.06.2017 р. №804
|
Правознавство
|
Правознавство.
Практичний курс. 9 клас. (авт. Ремех Т.О., Пометун О.І.). Програма,
затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. №
804;
|
Трудове
навчання
|
Навчальна
програма з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів.5-9
класи»(оновлена),затверджена наказом Міністерства освіти і науки
України від 07.06.2017№804
|
Основи
здоров’я
|
Навчальна
програма загальноосвітніх закладів. Основи здоровя -К.:Видавничий дім
«Освіта»,2013 (Зі змінами,затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017№80
|
Інформатика
|
Інформатика.
5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних
закладів , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від
07.06.2017 р. № 804;
|
Фізична
культура
|
Фізична
культура. 5-9 класи . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних
закладів (автори Круцевич Т.Ю. та інші). Наказ Міністерства освіти і науки
України від 07 червня 2017 року № 804
|
Мистецтво
|
Мистецтво.
5-9 класи (авт. Л. Масол). Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
. (оновлена), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від
07.06.2017 р. № 804
|
Для реалізації пізнавальної і
творчої активності школяра в освітньому процесі в школі використовуються
сучасні освітні технології, які дають змогу підвищувати якість математичної
освіти. У
школі представлений широкий спектр освітніх педагогічних технологій, які
застосовуються в освітньому процесі:
1. Проблемне навчання
Створення в навчальній діяльності проблемних ситуацій і організація
активної самостійної діяльності учнів за їх вирішення, в результаті чого
відбувається творче оволодіння знаннями.
2. Різнорівневі навчання
3. Проектні методи навчання. Впровадження технології кейс-методу.
4. Дослідницькі методи навчання
5. Лекційно-семінарські занняття
6. Навчання у співпраці.
7. Інформаційно-комунікаційні технології.
8. Здоровязберігаючі технології.
9. Нетрадиційні форми навчання.
Розділ 6. Система внутрішньошкільного контролю
1. Оглядовий контроль
№ з\п
|
Дата
|
Об`єкт контролю
|
Предмет контролю
|
Мета контролю
|
Методи контролю
|
Узагальнення
результатів
|
Виконавець
|
1.
|
Серпень
|
Розклад
|
-І ступеня;
-ІІ ступеня;
|
Оцінити
відповідність розкладів санітарно-гігієнічним вимогам, навчальному плану,
наявності навчальних приміщень, кадровому забезпеченню
|
- вивчення
розкладів - бесіди із заступниками директора; - інспектування - СЕС
|
Засідання Ради
школи, засідання ПК, засідання ПР
|
Директор Заступник
|
Серпень
|
Розклад
|
- ГПД;
|
|||||
2.
|
Серпень
|
Готовність школи до
нового навчального року
|
- навчальні
кабінети;
- спортивна зала;
- їдальня;
- майстерні;
- бібліотека
|
Визначити стан
готовності навчальних кабінетів до нового навчального року
|
Спостереження,
бесіда із завгоспом школи, вчителями -предметниками, робота з документами
|
НД
|
Відповідальні за
кабінети та навчальні приміщення
|
3.
|
Вересень
|
Організація роботи з охорони праці.
|
-
інструктажі з охорони праці.
|
Визначити стан проведення
інструктажів на робочому місці
|
Бесіда з працівниками, робота з документами
|
НД
|
Відповідальна особа за охорону праці
|
4.
|
Вересень
|
Організацію позакласної роботи з фізичної культури
|
-
план спортивно-масових заходів
|
Оцінити відповідність плану матеріальному забезпеченню та фіз. готовності
дітей
|
Робота з документами
|
НД
|
Вчитель фізичного виховання
|
5.
|
Вересень
|
Попереджувальний контроль за станом освітнього процесу у 1 та 5 класах.
|
-стан освітнього процесу у 1 та 5 класах
|
Оцінити стан освітнього процесу та рівень адаптації учнів до нових умов
навчання
|
Спостереження
|
НД
|
Директор, заступник
|
6.
|
Жовтень, березень
|
Відповідність
навчальних кабінетів та приміщень санітарним нормам
|
- навчальні
кабінети; - спортивна зала; - майстерні;
|
Визначити
відповідність стану навчальних кабінетів, майстерень, спортзалів
санітарно-гігієнічним вимогам, наявність необхідного навчально-дидактичного
забезпечення, паспорту кабінету
|
Огляд навчальних
кабінетів, бесіди, робота з документацією
|
НД
|
Відповідальні за
кабінети, адміністрація
|
7.
|
Жовтень
|
Робота педколективу
школи над єдиною методичною темою
|
-
вчителі-предметники; - ШМС
|
Визначити наявність
внутрішкільного розуміння актуальності цього питання
|
Анкетування
|
НД
|
Заступник
|
8.
|
Листопад-лютий
|
Впровадження
інновацій
|
-ефективність
використання інновацій; - методичне забезпечення НВП
|
Проведення
теоретичної підготовки для розв`язання проблем
|
Спостереження на
уроках
|
МР
|
Адміністрація
|
9.
|
Березень - квітень
|
Якість знань учнів
стан ведення учнівських зошитів
Використання обладнання та унаочнення
Формування навичок
аудіювання
|
- історія
6кл
– рос. мова, укр. мова та література.
-фізика
- Іноземна мова
|
Визначити правильність ведення учнями та оцінювання вчителями
|
Робота з документацією
|
НД
|
Адміністрація
|
2. Загальношкільний контроль
Вид контролю
|
Питання контролю
|
Методи контролю
|
Виконавці,
відповідальні
|
Узагальнення
результатів
|
||
Щоденний
(поточний)
|
- організація та
проведення позашкільних, загальношкільних заходів; - виконання правил внутрішкільного
розпорядку, статутних вимог вчителями, учнями, батьками; -
санітарно-гігієнічний стан школи, пришкільної території; - робота класів на
закріпленій території; - заміщення уроків вчителями; - організація початку
робочого дня, уроків; - наявність поурочного планування
|
- вивчення
графіків загальношкільних заходів; - відвідування заходів; - бесіди з учнями,
батьками; - відвідування уроків; - робота з класними журналами; - бесіди з
класними керівниками;
- бесіди з
вчителями
- предметниками;
- графіки
чергування
|
Черговий
адміністратор Голова ПК
|
НПД
|
||
Щотижневий
|
Робота бібліотеки
школи:
1) дотримання
графіку роботи;
2) наявність читачів;
3) робота
постійнодіючих виставок;
4) проведення
урочних та позаурочних заходів
|
- відвідування
бібліотеки; - спостереження;
- робота з
документацією.
|
Поночовна Ф.М.
|
НД
|
||
Робота гуртків,
секцій,
1) наявність та
кількість учнів на заняттях;
2) ведення
документації
3) дотримання
розкладу
|
спостереження;
вивчення журналів;
відвідування
занять
|
Попова Т.О.
|
||||
Чергування
вчителів по школі:
- наявність
графіка;
- наявність вчителів на закріплених постах
(відповідно до графіку)
Наявність контролю з боку
вчителів-предметників за відвідуванням учнями занять
Наявність поточних оцінок та записів з боку вчителів в щоденниках учнів
Зовнішній вигляд учнів
|
- спостереження -
спостереження - перевірка журналів - експрес-перевірки щоденників; - записи в
щоденниках - бесіди з класними керівниками, учнями, батьками
|
Черговий
адміністратор, голова ПК Заступники по закріпленню Черговий адміністратор
Черговий адміністратор
|
НПД
НПД
НПД
НПД
НПД
|
|||
Щомісячний
|
Виконання
навчальних програм Виконання навчальних програм варіативної складової
Проведення тематичної атестації учнів
Заняття з учнями, які навчаються на початковому рівні
Нормативність оцінювання учнів Виконання управлінських рішень Виконання
внутрішкільних графіків
|
- відвідування уроків, занять - вивчення записів у класних журналах; -
бесіди з вчителями, керівниками ШМС - відвідування уроків; - вивчення записів
у журналах. - відвідування уроків; - бесіди з учителями; - бесіди з кл.
керівниками; - бесіди з учнями; - перевірка журналів - відвідування уроків; -
перевірка журналів; - бесіда з учнями, - бесіда з вчителями. - контроль книги
наказів; - бесіда; - спостереження; - що зроблено (аналіз) - вивчення
графіків НПЗД; - спостереження; - бесіда
|
Адміністрація
Адміністрація
Адміністрація
Адміністрація
Голова ПК
Керівники ШМС
|
НПД
НПД
НПД
НПД
НПД
НПД
НПД
|
||
Щосеместровий
|
- виконання
навчальних програм;
- проведення тематичних атестацій;
- нормативність оцінювання;
- навчальні досягнення учнів у
класах;
- підсумки відвідування учнями занять;
- виконання варіативних складових навчальних планів; - контроль перевірки
зошитів та проведення лабораторних, контрольних, практичних робіт, екскурсій;
- техніка читання учнів 1-4 класів
|
- вивчення
матеріалів само- та взаємоекспертизи;
- сумісна
експертиза
- проведення
контролю читання з учнями;
- бесіди з вчителями та учнями
|
Адміністрація
відповідно до функціональних обов’язків
|
НПД
НПД
|
||
3. Класно-узагальнюючий контроль
№ п\п
|
Об`єкт контролю
|
Предмет контролю
|
Методи контролю
|
Термін виконання
|
Узагальнення матеріалів
|
Виведення на рівень обговорення
|
виконавець
|
1.
|
Мета: вивчити стан справ в 1-х, 5-х класах – адаптація учнів в класі та в
школі, створення умов для розвитку індивідуальних здібностей дитини
|
||||||
1, 5 – і класи:
|
- психологічний клімат; - організація виховної роботи; - засвоєння
навчального матеріалу; - позакласні заходи
|
- відвідування уроків, позакласних заходів, ГПД; - техніка читання; -
відвідування батьківських зборів;
|
Вересень-листопад
|
Довідка
Наказ
Довідка
|
НПЗД
НПД
НПД
|
Директор
Заступник
|
4. Персональний
контроль
4.1. Учні, які навчаються на високому рівні
№ п\п
|
Об`єкт контролю
|
Предмет контролю
|
Методи контролю
|
Термін виконання
|
Узагальнення матеріалів
|
Виведення на рівень обговорення
|
Виконавець
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
1.
|
Учні 9 класу претенденти на свідоцтво з відзнакою
|
Визначаються протягом навчального року
|
- обговорення кандидатів - спостереження за учнями; - бесіди з учнями,
батьками, вчителями-предметниками; - розгляд кандидатур-претендентів; -
моніторинг участі в позакласних заходах учнів-претендентів; - аналіз
успішності за ІІ семестр, рік, ДПА; - спостереження за учнями; - бесіди з
учнями, батьками, вчителями-предметниками; - розгляд кандидатур-претендентів;
- моніторинг участі в позакласних заходах учнів-претендентів; - аналіз
успішності за ІІ семестр, рік, ДПА (9 кл.)
|
Грудень - травень
Жовтень-червень
|
Подання списків класними керівниками Обговорення кандидатур Аналіз
успішності за І семестр Заповнення табеля успішності
|
НД Спільне засідання педради та Ради школи. Прийняття рішення педради та
Ради школи про нагородження.
|
Кл. керівники Заступник Заступник
|
4.2.
Педкадри
№ п\п
|
Об`єкт контролю
|
Предмет контролю
|
Методи контролю
|
Термін виконання
|
Узагальнення матеріалів
|
Виконавець
|
1.
2
|
Вчителі-предметники, які потребують допомоги
Вчителі, які атестуються
|
- ведення шкільної документаці; -наявність системи контролю за
відвідуванням учнями занять - участь в роботі над методичною темою; -
наявність поурочного планування; - ведення шкільної документації; - наявність
системи контролю та обліку знань учнів; - участь в роботі над методичною
темою; - рівень володіння основами ведення свого предмету; - вивчення досвіду
роботи вчителів, відповідно до категорій , на які вони атестуються; -
наявність плану роботи; - ведення ділової документації; - проведення занять з
учнями
|
- спостереження; - бесіда; - робота з документами - відвідування уроків;
- вивчення поурочного планування - спостереження; - бесіда; - аналіз к\р; -
робота з документами - бесіда; - відвідування та аналіз уроків; - анкетування
учнів - бесіда з дітьми, бать- ками, вчителями; - перевірка документації; -
відвідування занять; - вивчення плану роботи; - спостереження
|
Упродовж року
Упродовж року
Упродовж року
Упродовж року
|
НПД НПД, засідання ШМУ Засідання атестаційної комісії НД
|
Заступник Заступник Директор Заступник атестаційна комісія Директор
|
5.Фронтальний
контроль
№ з/п
|
Об`єкт контролю
|
Предмет контролю
|
Методи контролю
|
Термін виконання
|
Узагальнення
матеріалів
|
Виконавець
|
1.
|
Школа І ступеня
Я у світі
Школа ІІ ступеня
Українська мова
Трудове навчання,
технології
|
- рівень
навчальних досягнень учнів;
- предметні компетенції учнів;
- результативність навчально-виховного
процесу з предмету, що контролюється
|
- робота з
документацією;
- відвідування
уроків; - співбесіди з вчителями;
- перевірка зошитів;
- вивчення
поурочного та календарного планування; - проведення к/р; - спостереження; -
анкетування вчителів; - анкетування учнів
|
І семестр
|
НД
|
Адміністрація
|
Школа І ступеня
Українська мова (3, 4 кл) Фізична культура
Школа ІІ ступеня Російська мова
Фізика
Фізична культура
|
ІІ семестр
|
НД
|
Адміністрація
|
|||
1. Методика
викладання
|
- потенціал
творчої активності учителя на уроках
|
- відвідування
уроків; - співбесіди з вчителями; - вивчення документації
|
Упродовж року
|
НД
|
Адміністрація
|
|
2. Уміння учнів
|
- ступінь
зацікавленості учнів - здатність учнів виходити за рамки стереотипів та
алгоритмів
|
- анкетування; -
проведення к/р; - перевірка зошитів; - моніторинг результатів тематичних
атестацій
|
Упродовж року
|
НД
|
Адміністрація
|
|
3. Майстерність
учителя
|
- чи сприяє робота
з предметом загальному методичному росту вчителя
|
- бесіда; -
відвідування та аналіз уроків; - вивчення поурочного та календарного пла-
нування
|
Вересень-березень
|
НД
|
Заступник
директора,
|
|
4.Психолого-
педагогічна підготовка
|
- знання психологічних
закономірностей навчання, виховання та розвитку учнів
|
- бесіда; -
відвідування та аналіз уроків; вивчення поурочного та календарного планування
|
Вересень-березень
|
НД
|
В освітній програмі Борівської ЗОШ
І-ІІ ступенів
на 2019/2020 навчальний рік
пронумеровано, прошнуровано
_______ (__________________)
сторінок
Директор _______________ О.В. Попов
Комментариев нет:
Отправить комментарий